Elektroliečba a ultrazvuk

Elektroliečba

Elektroliečba je špeciálna forma fyzikálnej terapie, ktorú indikuje rehabilitačný lekár. V Zdravo a Fit však pristupujeme k elektroliečbe tak, ako si zaslúžite. Vďaka správnej aplikácii elektroliečby dokážeme efektívne stimulovať svaly a dosiahnuť analgetický – protibolestivý, prekrvujúci a svalovo-relaxačný efekt.

Elektroterapia

Elektroliečba dokáže pomôcť aj s niektorými formami opuchov a podporiť hojenie. Aby elektroliečba fungovala, vyberáme tú najvhodnejšiu formu spomedzi nízko-, stredno- a vysokofrekvenčných prúdov. Elektroliečba je invazívna, preniká priamo do problémových svalových štruktúr. Nemusíte sa báť vpichov, poranení ani bolesti. Aplikujeme ju prostredníctvom malých elektród na povrchu pokožky. Jej účinok sa dostane presne na tie svaly, ktoré ju potrebujú.

Elektroliečba sa najčastejšie využíva pri:

• Bolestivých spazmoch, hrčkách a stuhnutých svaloch v oblasti chrbta
  • Pri akútnych, chronických a mechanických bolestiach chrbtice
  • Bolestiach kĺbov, ramena, bedra, kolena
  • Po zraneniach, operáciách a úrazoch v oblasti končatín
  • Športových bolestiach ako tenisový, golfový, oštepársky lakeť, skokanskom kolene, problémoch s achillovou šľachou, ostrohou na päte
  • Poruchách prekrvenia, opuchy
  • Problémoch hybnosti
  • Karpálnych tuneloch, bolesti v oblasti zápästia (práca za počítačom)
  • Migrénach, bolestiach šije a hlavy, krčnej chrbtice
  • Poruchách prekrvenia, dráždenia
  • Niektorých formách artrózy a reumatizmu

Súkromné rehabilitačné centrum v Bratislave | Fyziocentrum

Ultrazvuk

Ultrazvuk vychádza z liečebného využitia mechanickej energie pozdĺžneho vlnenia s frekvenciou nad 20 000 Hz. Účinky ultrazvuku dokážu preniknúť do hĺbky cez mäkké tkanivá a pomôžu presne v mieste, kde sú potrebné. Vďaka „mikromasážnym“ účinkom ultrazvuku dosiahneme uvoľnenie rezistentných štruktúr, zlepšenie prekrvenia, výživy, regenerácia a odplavenie opuchu.

Rehabilitácia ultrazvukom

Ultrazvuk je vyhľadávaným pomocníkom pri:

• Všetkých formách osteoartróz (bedro, koleno, rameno...)
  • Zápalových ochoreniach, obmedzeniach pohyblivosti a opuchoch (diagnózy s „koncovkami“: -itída, -itis, -gia)
  • Prudkých bolestiach svalov ako myalgie, akútnom aj chronickom lumbagu (seknutie v chrbte)
  • Reumatických problémoch a bolestiach
  • Neurologických problémoch

Využite služby nášho lekára a poraďte sa s ním, aký typ fyzikálnej terapie bude pre vás najvhodnejší. Aby ste dosiahli najlepší možný výsledok, podporíme efekt elektroliečby a ultrazvuku ďalšími formami fyzioterapie. Vyskúšate si účinky najmodernejších zariadení v Zdravo a Fit – Fyzio centre. Rezervujte si svoj termín a objednajte sa na konkrétny čas hneď teraz!

Zavolajte nám a radi Vám pomôžeme s výberom služby a rezerváciou termínu.

25.00€