IASTM terapia

IASTM - Instrument Assisted Soft Tissue Mobilisation je koncept, pri ktorom sa využívajú špeciálne nástroje na mobilizáciu myofasciálných mäkkých tkanív. Sú vyrobené z chirurgickej ocele, hrany sú tvarované podľa miesta využitia. Účinky práce s IASTM sú rýchle, komplexné a šetrné. Po terapii nastáva okamžitá úľava od bolesti, stuhnutosti, obmedzenia pohyblivosti. Je vhodná nielen pre športovcov, ale aj pre širokú verejnosť.

Čím je IASTM koncept výnimočný a ako vám môže pomôcť?

Výnimočnosť IASTM konceptu spočíva v jeho rýchlosti a efektivite pri odstraňovaní diskomfortu v pohyblivosti a bolesti pohybového aparátu. Vďaka presne cieleným hmatom a technikám, dokáže terapeut pracovať na nervoch, svaloch, uvoľniť zlepené vrstvy štruktúr hlbokých aj povrchových fascií, ktoré obmedzujú určité segmenty v jeho komfortnom pohybe. Neurofyziologické pôsobenie, nástrojov vie znížiť bolestivosť. Okrem uvoľnenia mäkkých tkanív sa zlepšuje rozsah a hybnosť v kĺboch. Terapeut vie vykorigovať nesprávne pohybové návyky.

Ako prebieha fyzioterapia pomocou IASTM konceptu?

Na začiatku terapie si vyšetríme a zistíme, kde je obmedzenie hybnosti tkanív, prípadne zhoršenie rozsahov pohybu. Pracujeme v zreťazeniach, aby sme dosiahli čo najvyšší efekt terapie. Do terapie môže byť zapojené aj cvičenie, kedy si postupne vyskúšate všetky pohyby, ktoré vám spôsobovali bolesť alebo problémy. Napríklad pri úklone hlavy, pri prepadávaní chodidla počas drepovania a podobne. Počas terapie s IASTM je možné kombinovať ho s Flossingom pre ešte väčšiu efektívnosť. Hybnosť tkanív a nervov prispieva k zníženiu bolesti, zlepšeniu prekrvenia nervového tkanivá, zmierneniu opuchu nervového tkaniva.

Súkromné rehabilitačné centrum v Bratislave | Fyziocentrum

Novodobá gua sha masáž

Terapia pomocou IASTM konceptu trvá 50 minút. Jej cena je 39 eur. V prípade, že je potrebné terapie bolestivého segmentu doplniť aj o ďalšie segmenty ovplyvnené chybným stabilizačným reťazcom máme pre vás výhodný balíček 7 terapií, ku ktorej vám pribalíme 1 terapiu zadarmo. Pri dvoch návštevách týždenne a pravidelnom cvičení sa dokážete za mesiac zbaviť nielen bolesti pri pohybe, ale výrazne zlepšiť funkciu v ďalších postihnutých oblastiach. Takýto komplexný prístup vám pomôže predchádzať návratu problému a zabrániť šíreniu dysfunkcie do iných oblastí.

V našom Fyziocentre využívajú IASTM koncept výlučne iba certifikovaní fyzioterapeuti, ktorí si prešli intenzívnymi školeniami pod dohľadom najlepších lektorov zo zahraničia. Vyskúšajte si rýchlosť a efektivitu IASTM konceptu, ktorý je navyše úplne bezbolestný. Našim certifikovaným terapeutom je Merita Mrvová dipl. f.

IASTM koncept je vhodný pri:

• Akútnej aj chronickej bolesti chrbta, horných končatín, dolných končatín
  • Bolesť a tuhosť v krčnej, hrudnej, driekovej chrbtici
  • Zhoršenom rozsahu pohyblivosti v bedrách, kolenách, členkoch, zápästiach, lakľoch
  • Zmierňovaní bolesti hlavy a predchádzaní ich návratu
  • Uvoľnení stuhnutých úsekov chrbtice
  • Bolesť členkov, kolien, bedier, ramien, lakťov, či zápästí pri pohybe a záťaži
  • Bolesť pri cvičení a športe
  • Vybočených palcoch (halux valgus)
  • Chybnom postavení kolien (do X alebo do O genu valaga/ genu vara)
  • Doliečovaní bolesti po zlomeninách a úrazoch
  • Liečba vyvrtnutých členkov, ramien či kolien